torsdag den 23. april 2015

Scrapbog/gæstebud - version 2


Her er billeder fra den scrap/gæstebog, jeg kreerede til min yngste datters konfirmation. Den er lavet efter samme principper, som jeg har beskrevet i indlægget scrapbog/gæstebog - konfirmation.
Til denne har jeg dog brugt små hjerter og blade, lavet af karton med en paperpunch.


Jeg synes, det er sådan en fin ide med en sådan bog til en konfirmation - både til at hygge sig med at skrive under selve festen (mine gæster både grinede og snakkede godt sammen undervejs), og til at hygge sig med EFTER konfirmationen, hvor vi derhjemme læste alle siderne sammen og grinede af alle de sjove historier om konfirmanden. :-)

Da der er masser sider til overs, efter alle gæsternes sider er limet ind i bogen, var der også fin plads til både sange, taler og små og store kort.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar