tirsdag den 26. maj 2015

Hvad studenterne fik at drikke :-)

Nu er det jo snart studentertid, så jeg vil poste et par indlæg det næste stykke tid om ,hvad jeg gjorde sidste år, da min egen datter fik hue på.

Da min datter blev student, ønskede hun sig, at de fik jordbær daiquiris hjemme hos mig til studenterkørslen. 
Hun fik det selvfølgelig, som hun ønskede det. ;-)


Blend alle ingredienser i en blender, og server i et cocktailglas. Pynt med et jordbær på glassets kant.

Til studenterne var det helt op i små glas - de skulle jo langt og have mange forskellige drinks, inden de var førdige for den dag. Min datter klarede fint hele turen, men der var en enkelt, de måtte sende hjem undervejs. :-)

Drinkens farve stod også godt til studenterhuerne og alle de øvrige røde farver, der var pyntet op med, og det smagte super godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar