onsdag den 27. april 2016

Konditorkagebuffet - dessert til konfirmation


I fredags var jeg til konfirmation hos to skønne tøser. Efter deres ønske bestod desserten af den lækreste konditorkagebuffet! Oh boy - faldt den i gæsternes smag? Også i den grad!
Deres onkel er konditor - en rigtig dygtig en af slagsen og har bla. lavet kronprinsens bryllupskage, og han stod for alle kagerne.


Alle kagerne var lavet i en miniudgave, så man kunne smage på mere end en slags. 
Sarah Bernhard kager
Kartoffelkager
Gåsebryst
Små muffins med mousse
Frugtstang
Cheesecake


Maven blev godt nok mæt før øjnene, men det var den bedste dessert, jeg har fået i meget meget lang tid. :-)
Sådan en buffet ønsker jeg mig til næste år, når jeg selv fylder rundt. ;-)




2 kommentarer:

  1. Super hjemmeside en skam du er stoppet med at opdatere, den er virkelig lækker og speciel denne hjemmeside, ikke mange med så meget variation og timers læsning!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. :-) Jeg synes også, at det er ærgerligt, men tid gik hen og blev en mangelvare. ;-)

      Slet